.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بالاخره حسيني مطلق هم رفت

مراسم توديع و معارفه مديركل كار و امور اجتماعي استان مازندران با حضور نظري جلالي معاون وزير كار و امور اجتماعي و جمعي از مديران ادارت كل و مسئولين اتحاديه هاي صنفي و كارگري در باشگاه برق منطقه اي استان مازندران برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم مير محمود حسيني مطلق توديع و سيد محمد نجفي ترونجي طي حكمي از سوي وزير كار و امور اجتماعي به عنوان مديركل كار و امور اجتماعي استان مازندران معرفي شد .

جلالي از اشتغال در زمان حاضر به عنوان يكي از مولفه ها در افزايش امنيت ملي ياد كرد و افزود : تثبيت اشتغال و پايداري بنگاه هاي توليدي و ايجاد و دلگرم كردن كارآفرينان به خود اشتغالي سبب افزايش بهره وري و توان توليدي در جامعه خواهد شد.

در ادامه حسيني مطلق مديركل كار و امور اجتماعي اسبق با اعلام اينكه استان مازندران در كشور در عقد قرارداد و پرداخت اعتبارات داراي رتبه دوم است گفت : هزار و 500 ميليارد تومان طرح به بانك هاي عامل معرفي شد كه از اين تعداد 832 ميليارد تومان اعتبار مصوب ، 668 هزار ميليارد تومان اعتبار قرارداد منعقد و 200 ميليارد تومان به بهره برداري رسيد .

وي از سيد محمد نجفي ترونجي مديركل جديد كار و امور اجتماعي خواستار تحقق بهره برداري اعتبارات باقي مانده شد .

سپس مهندس بابايي رئيس كانون شوراهاي كار و كارگري استان با اعلام اينكه 127 شوراي كارگري در استان فعال هستند گفت : با فعاليت دو سوم اين شوراها مازندران از نظر وجود كارگري در مقام دوم قرار دارد .

وي با اشاره به اينكه يك ميليون و 500 هزار كارگر در سطح استان وجود دارند كه داراي شناسنامه كارگري نيستند افزود : 300 هزار كارگر در سازمان تأمين اجتماعي بيمه شدند .

لازم به ذكر است كه مير محمود حسيني مطلق پس از توديع از سمت رئيس كار و امور اجتماعي طي حكمي از سوي رياست جمهوري به عنوان مشاور وزير و مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات و عضو شوراي معاونين وزارت كار منصوب شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.